elinsmyspyssel

Alla inlägg under december 2012

Av elin - 31 december 2012 23:38

gjort ett litet armband  


 

Av elin - 31 december 2012 23:33




 



 


Av elin - 12 december 2012 17:26

hallu. 

Hur är det ute i vinter kylan   


Idag är det onsdag och vart och jobbat på dagis det va inte lika roligt idag va lite tröt och börjar få ont i halsen och  tätt i näsan  fy.    

Imorgon är det lucia  och min stora lile bror fyller 18 år imorgon hurra     

ska till kyrkan i morgon och titta på luciatåg (tror jag ) mysigt imorgon kommer det en dagens upp efter som det är LUCIA .  Fresten gud vad bra jag tycker julkalendern är i år  sitter som fast klistrad framför tven. (eller datorn för hinner inte på morgonen )   haha .         

2veckor kvar till jul börjar nedräkningen.hihi 


massor av varma vinterkramar  



Av elin - 11 december 2012 17:32

Hej det va ett tag sen. Hoppas allt är bra med er. I fredags så va jag med mamma och pappa i kvilles kyrka och lyssna på sanna nilsen det va jätte bra :) I helgen så va jag hos farmor på lördagen och gjorde pepparkaks husmed mina små kusiner ebba och olle det va mysigt och på söndagen va jag på bio med emelie och delmi :) Det fem legenderna i 3D haha men den va bra. Ha det så bra så hörs vi när vi hörs. Här kommer dagens från fredagen och Idag!

Av elin - 1 december 2012 17:00

Här har jag försökt mig på och göra några fler ljus som jag stämplat på ganska nöjd faktiskt 


            


Här är ett annat värmeljus kort  (Tele-ljuskort ) 

 

Av elin - 1 december 2012 16:56




 

Torsdagens :  Tunica/klänning  kapphall  



Fredagens  

Klänning  klädkompaniet  (märke vila ) Kofta  klädkompaniet  (märke vet inte)  

 





Av elin - 1 december 2012 16:48

Tjena !

Denna veckan har jag inte skrivit något. jag tänker inte skriva jämmt är inte säkert att jag hinner alltid.

tänk vad tiden går fort nu är det snart jul     

Jag såg faktiskt på julkalendern idag mysteriet på greveholm, grevens återkomst, den va faktiskt bra  men den andra va mycket bättre  som dom gjorde för  16 årsedan.  


Idag så städade  jag minna kanniners bur  det va ju behövligt kan jag ju säga  haha      

sen så va jag kattvakt åt emelie  för hon är på brölopp idag.

Här kommer litte  bilder på dom små sötisar.  (Bilderna är tagna i går )


               

Presentation


hej välkommen till elinsmyspyssel!

Jag heter Elin och tänkte visa er lite av minna scrapbooking kort jag gör och lite annat mys pys. Gillar att ta en del kort som jag tänker visa er ibland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards