elinsmyspyssel

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av elin - 1 januari 2013 13:46

nytt år är här. hoppas ni hade en bra nyår det hade jag.  Detta året ska vara ett nyttigt år ska försöka träna 4 gånger i veckan. Har börjat på sportlife eller nordicwellnes som det heter nu.  tror det stavas så ;)  har ni något nyårslöfte ?   Det hade jag  haha ,men det sprak så fort jag vaknade skulle inte ätta godis på en månad men får försöka och äta lite bara på helgerna  och inte under veckan.Så ska jag jobba. fortfarande på träningsskolan  och så även två dagar  på ett nytt dagis här i staden jag hoppas det blir  med dom allra minsta barnen. Det  är roligast.  

Ne nu ska  jag ta och gå ner till farmor  en stund  så ska hon få göra årdning mina nya byxor som va alldeles för långa. 

ha det nice och ett gott 2013 


kramizar  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej välkommen till elinsmyspyssel!

Jag heter Elin och tänkte visa er lite av minna scrapbooking kort jag gör och lite annat mys pys. Gillar att ta en del kort som jag tänker visa er ibland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards